16 سامانه کسب‌وکار به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شد

16 سامانه کسب‌وکار به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شد

معاون توسعه‌مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتصال 16 سامانه صدور مجوز این وزارتخانه به درگاه ملی مجوزهای کشور خبر داد.
سید محمود اسلامی با اشاره بر اینکه در راستای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، این وزارتخانه تاکنون 16 سامانه صدور مجوز خود را به درگاه ملی متصل کرده است،گفت: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با تکیه بر سه عامل کاهش زمان، کاهش هزینه و کاهش مراحل صدور انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: متقاضیان مجوزهای مربوط به سازمان امور سینمایی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، معاونت فرهنگی،معاونت هنری، دبیرخانه رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزهای کشور از این خدمات استفاده کنند.
رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار ایران، با بیان اینکه مرکز توسعه فرهنگ، هنر و فناوری اطلاعات وزارت ارشاد در تلاش است تا تمامی خدمات این وزارتخانه به درگاه ملی متصل شود، تصریح کرد: درگاه ملی مجوزهای کشور باعث تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ وکار، شفافیت، عدالت و حذف مقررات دست و پاگیر خواهد شد.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد