مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: رعایت عدالت؛ وظیفه اصلی رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: رعایت عدالت؛ وظیفه اصلی رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی

نوروزی گفت: رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.
ه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی «علیرضا نوروزی»، امروز( ۲۴ مردادماه)، در مراسم روز خبرنگار شمال استان که به میزبانی شهرستان خوی برگزار شد، اظهار کرد :رسانه ها در بیان حقایق و اطلاع رسانی به افکار عمومی عدالت را رعایت کنند و در بیان جهاد تبیین با تمام توان تلاش کنند.
   مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، افزود : کشور ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری در حال حاضر توانسته در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ،علمی و فرهنگی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند .

وی رسیدگی به مشکلات صنفی خبرنگاران را جزو اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردف گفت: خبر را باید به سمت خبر پژوهشی سوق داد و سلامت نفس خبرنگار را سرلوحه خود قرار دهیم.

یوسف پیربداقی، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این مراسم  با بیان اینکه عشق و ایمان دو عنصری است می توانند از یک فرد خبرنگار بسازند،

وی بر لزوم آموزش جامعه خبرنگاران تایید کرد و گفت : باید تلاش کنیم ظرفیت های ملی ،دینی ،فرهنگی و اقتصادی و تاریخی استان مان را به نحو احسن بیان و تشریح نماییم. 

ذبیح الله کاظمی، فرماندار خوی نیز اظهار کرد: خبرنگاران با انتقادهایشان را از مدیران ادارات افزایش دهند تا بتوانیم در راستای توسعه و پیشرفت شهر گام های اساسی برداریم .

وی بابیان اینکه در خوی نزدیک به ۲۰ هزار نفر مالباخته در شرکت های هرمی در فضای مجازی داریم، تصریح کرد: باید پاسخگوی مالباختگان باشیم.

فرماندار خوی ادامه داد : با تشکیل چندین جلسه شورای تامین بالاخره به مردم آگاهی های لازم را دادیم و وضعیت تحت کنترل است و سرشاخه ها این شرکت ها دستگیر شدند.

کاظمی نقش رسانه ها را در معرفی این سایت های کلاهبرداری مهم عنوان کردو گفت: سنگرداران اصلی مبارزه خبرنگاران هستند و اصحاب رسانه با کمترین امکانات بهتررین کارها را انجام می دهند.

گفت : خبرنگاران در راستای انعکای مشکلات جامعه مردم و جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام قاسم خانی، امام جمعه خوی نیزدر یان جلسه اظهار کرد: خبرنگاران در راستای بیان مشکلات و نیازمندی های جامعه قدم بردارند.

امام جمعه خوی تصریح کرد : خبرنگاران و رسانه ها در طول تاریخ تاثیر گذار بودند و نوعا با ارسال و انتشار اخبار مفید و واقعی در توسعه و پیشرفت جوامع نقش اساسی ایفا نموده اند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۹
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد