آیین بزرگداشت برادران میرخانی

آیین بزرگداشت برادران میرخانی

فرهنگسرای گلستان با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران ویژه برنامه «بر مرکب قلم» و آیین بزرگداشت بزرگان قلم و اخلاق را در روز جمعه ۲۷ خرداد برگزار می‌کند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸، در این مراسم با حضور چهره‌های نام آشنای عرصه خوشنویسی، یاد و خاطره دو استاد فقید، برادران سیدحسن و سیدحسین میرخانی گرامی داشته می‌شود. 

سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۸ و رئیس فرهنگسرای گلستان با اشاره به جزئیات برگزاری این مراسم گفت: روز جمعه به مناسبت سالروز درگذشت استادان سیدحسن و سیدحسین میرخانی، مراسم بزرگداشتی را با حضور اساتید سرآمد خوشنویسی کشور و علاقه‌مندان به این هنر تجسمی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کنیم. در این مراسم خانواده‌ محترم این دو استاد و چهره‌های ماندگار عرصه خوشنویسی کشور حضور دارند و از آنان تجلیل می‌کنیم. 

وی اضافه کرد: بهانه اصلی ما برای برپایی چنین مراسمی، چهلمین سالگرد درگذشت استاد سیدحسن میرخانی بود. هم‌چنین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو استاد شاخص خوشنویسی کشور از چهره‌های ماندگار این عرصه که در قید حیات هستند، تقدیر و تجلیل می‌کنیم. 

در این مراسم افرادی چون غلامحسین امیرخانی، امیراحمد فلسفی، علی شیرازی، یدالله کابلی، مهدی فروزنده، هادی منتظری و ... حضور دارند. 

ویژه برنامه «بر مرکب قلم» به همت فرهنگسرای گلستان و با مشارکت انجمن خوشنویسان ایران روز جمعه ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد