پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان خوی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک فرماندار ویژه شهرستان خوی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

نامگذاری 27 اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری 27 اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شوند. روابط عمومی ها با پالایش خواسته های شهروندان، سازمان را برای تحقق اهداف آتی آماده می کنند و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه حسن اعتماد دنبال می‌کنند.

جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ ها نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده نماید.

بی تردید توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها  با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق پلتفرم ها جلوه گر می شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می تواند سقف پیروزی های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم گیری های صواب و دقیق مدیران ارشد سازمان را یاری رساند.

از این رو روابط عمومی‌ها باید مظهر و آینه افکار، اراده و مطالبات به‌حق همگان باشند و می‌توانند نقش بی‌بدیل و تعیین کننده ای در شفاف‌سازی ارتباطات ما بین مخاطبان و مسئولان خصوصاً  با شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود استان و همچنین مطالبات مردم ایفا نمایند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی  مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.


ذبیح اله کاظمی اطهر
فرماندار ویژه شهرستان خوی

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد