نمایشگاه مجازی چقدر کتاب فروخته است؟

نمایشگاه مجازی چقدر کتاب فروخته است؟

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش ۵۶۳ هزار و ۹۵۴ نسخه کتاب تا پایان پنجمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با بیان این‌که مردم در مدت پنج روز از نمایشگاه ۵۶۳هزار و ۹۵۴ نسخه کتاب خریدند، گفت: ارزش این کتاب‌ها ۳۷۰میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۳۱۶ ریال است.

رمضانی ادامه داد: ۹۹هزار و ۷۳۸ سفارش در پنل ناشران ثبت شده است که از این تعداد ۷۳هزار و ۵۲ سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شده و مابقی به تعداد ۲۵هزار و ۱۳۰ سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تاکید بر این که مردم خرید و انتخاب کتاب را برای روزهای پایانی نمایشگاه موکول نکنند، اظهار کرد: در این دوره پاکت‌های استانداردی برای بسته‌بندی کتاب‌ها در نظر گرفته شده تا کتاب‌ها سالم به‌دست مخاطبان برسد. همچنین باجه‌های سیار و ثابت در تهران و مراکز استان‌های پرتراکم (به لحاظ حضور ناشران) برای خدمت‌رسانی بهتر به ناشران در نظر گرفته شده است.

بر اساس این خبر، علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را براساس جست‌وجوی‌های پیش‌بینی‌شده (دسته‌بندی‌های موضوعی، دسته‌بندی‌های ناشران و دسته‌بندی‌های پیشرفته) ثبت و خریداری کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد