بیش از ۴۵۰ نفر در هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا شرکت کردند.

بیش از ۴۵۰ نفر در هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا شرکت کردند.

بیش از ۴۵۰ نفر در هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا شرکت کردند. جعفرپور سرپرست تولیت شمس تبریزی و دبیر اجرایی هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا اعلام کرد.

جعفرپور سرپرست تولیت شمس تبریزی و دبیر اجرایی هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا با اعلام این خبر گفت: بر اساس آمار و اطلاعات بیش از ۴۵۰ نفر از علاقه مندان داخلی و خارجی با حضور در بستر فضای مجازی دانشگاه علامه طباطبایی (skyroom) به نشانی: https://meeting.atu.ac.ir/ch/shams در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مهر ماه از سخنرانی و برنامه های هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا استفاده کردند.

وی گفت: ۱۲ نفر از اساتید خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، بنگلادش، افغانستان، لبنان، ترکیه اسپانیا و فرانسه و ۱۱ نفر از اساتید داخلی در سه روز سخنرانی های خود را در موضوع های غالب عرفان اسلامی و ایرانی و پژوهش در مقالات شمس تبریزی ارائه نمودند.

دبیراجرایی هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا با اشاره به ثبت این همایش در پایگاه استنادی جهان اسلام با کد۵۸۸۶۸ _ ۰۰۲۱۰ گفت: از ۶۲ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش ۱۲ مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات توسط داوران انتخاب شده است که پس از انجام کارهای مقدماتی همراه با متن سخنرانی ها چاپ خواهد شد.

جعفرپور در بخش دیگری از گزارش خود گفت: در همایش امسال اتفاقات خوبی رقم خورد که سخنرانی استاد دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی و حضور سرزده دکتر غزت الله ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همایش و پیام دکتر حجت الله ایوبی دبیرکل کمسیون ملی یونسکو ـ ایران از جمله مهم ترین آنها بود.

دبیر اجرایی هفتمین همایش بین المللی شمس و مولانا افزود: تداوم برگزاری این رویداد بین المللی با همت و تلاش وافر شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی و همکاری تنگاتنگ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل امور اجتماعی استانداری، صدا و سیما و اصحاب رسانه موجب غنای محتوایی بیشتر و تثبیت این محفل علمی در تقویم علمی و پژوهشی در سطح بین الملل شده است. و قطع یقین، این افتخاری برای شهرستان خوی می باشد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد