آیین دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونین، مدیران و کارکنان وزارت متبوع، سه‌شنبه (15فروردین‌ماه) در سالن آمفی‌تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.   محمدمهدی اسماعیلی در این نشست با تبریک سال نو و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، گفت: سا

آیین دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونین، مدیران و کارکنان وزارت متبوع، سه‌شنبه (15فروردین‌ماه) در سالن آمفی‌تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. محمدمهدی اسماعیلی در این نشست با تبریک سال نو و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، گفت: سا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه گفت: همه بخش‌های وزارتخانه با بهره‌گیری از دستاوردها، تجارب، موفقیت و ناکامی‌ها در برنامه‌ریزی پیش رو مسیر فعالیت‌های خود را در سال 1402 طی کنند.

آیین دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونین، مدیران و کارکنان وزارت متبوع، سه‌شنبه (15فروردین‌ماه) در سالن آمفی‌تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
محمدمهدی اسماعیلی در این نشست با تبریک سال نو و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، گفت: سال 1401 سال مهمی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و اقدامات تأثیرگذار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به همت مدیران و همکاران ما در این مجموعه انجام شد.
 
وی افزود: سال جدید نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموریت‌های مهمی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای پیش رو دارد و باید تلاش کنیم که این مأموریت‌ها را به نحو شایسته‌ای به پایان برسانیم.
 
اسماعیلی با بیان اینکه در هر بخش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مأموریت و تکالیف دشواری داریم، عنوان کرد: معاونت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی امور مهم و کلیدی‌ هستند، زیرا فعالیت‌های آن‌ها با روح و جان مردم و جامعه گره خورده است.
 
وی با اشاره به اتفاقات نیمه دوم سال گذشته، ادامه داد: در این اتفاقات، عده‌ای با ایجاد ناامیدی، بدبینی، نفاق، شکاف و دوقطبی‌سازی جامعه پرنشاط را به سمت جامعه مأیوس و ناامید سوق بدهند که البته با فعالیت‌های جهادی فضای فرهنگی رسانه‌ای را مدیریت کردند و اکنون فضا به شکل گذشته برگشته است. این مسیر را سال جدید با قوت ادامه می‌دهیم، همه بخش‌های وزارتخانه با بهره‌گیری از دستاوردها، تجارب، موفقیت و ناکامی‌ها در برنامه‌ریزی پیش رو مسیر فعالیت‌های خود را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای سال جاری همه زیرساخت‌های لازم درحال تهیه و فراهم‌آوری است، گفت: در بحث بودجه سال 1402 با همت همکاران و تلاش‌های مستمر در حوزه‌های مربوطه، نخستین‌بار در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه گشایش خوبی را تجربه خواهیم کرد و امیدواریم در لایحه و برنامه پیش رو فعالیت‌های این حوزه پُررونق‌تر از گذشته باشد.
 
اسماعیلی همچنین به یکسری برنامه‌ریزی‌ها برای بهبود وضعیت رفاهی کارکنان این وزارتخانه اشاره کرد و یادآور شد: تشکیل تعاونی مسکن در همه نهادها و مجموعه‌های وزارتخانه، جدی پیگیری می‌شود تا همکاران بدون دغدغه در حوزه معیشت و مسکن فعالیت داشته باشند.
 
به گفته وی، در این زمینه همه مکلف هستیم مأموریت‌های محوله در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را با اخلاق حسنه‌، ایثار و حسن همکاری در همه حوزه‌ها به بهترین شکل انجام دهیم.
 
همچنین در این مراسم، مجید زین‌العابدین، دستیار وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید‌محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی به شرح اقدامات و برنامه‌های یک‌سال گذشته این وزارتخانه پرداختند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد