به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ وبینار «ادبیات الکترونیک؛ مَجاز یا واقعیت؟» برگزار می‌شود

به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ وبینار «ادبیات الکترونیک؛ مَجاز یا واقعیت؟» برگزار می‌شود

نخستین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با عنوان «ادبیات الکترونیک؛ مَجاز یا واقعیت؟» به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

ایبنا)؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اولین نشست از سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» با عنوان «ادبیات الکترونیک؛ مَجاز یا واقعیت؟» به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.


کاترین هیلز (Katherine Hayles)، منتقد ادبی برجسته آمریکایی و استاد بازنشسته دانشگاه دوک و مهدی صداقت پیام، مترجم و دانش آموخته دکترای ادبیات الکترونیک از دانشگاه ویکتوریای نیوزیلند و محقق حوزه ادبیات تطبیقی دانشگاه مریلند آمریکا، میهمانان ویژه این نشست خواهند بود و در این جلسه پیرامون ادبیات الکترونیک، مصداق‌ها و تطور محمل آن سخنرانی می‌کنند.

وبینار «ادبیات الکترونیک؛ مَجاز یا واقعیت؟» به دبیری هما یزدانی، کارشناس پژوهش نهاد ساعت 18 و 30 دقیقه چهارشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی skyroom.online/ch/farspl/reading در این برنامه شرکت کنند. همچنین این برنامه به صورت زنده از صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع رسانی نهاد  www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد @iranlibraries پخش می شود.

سلسله وبینارهای فراملی «خواندن دیجیتال و ادبیات الکترونیک» به همت دفتر پژوهش و آموزش نهاد و با هدف شناخت ابعاد مختلف ادراکی - شناختی و احساسی - ارتباطاتی پدیده نسبتاً جدید ادبیات الکترونیک به همراه انواع اقتضائات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این جریان در تابستان امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد