«پسرک فلافل فروش» همچنان پرفروش است

«پسرک فلافل فروش» همچنان پرفروش است

«منتظر» جدیدترین اثر انتشارات شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی شد. همچنین «پسرک فلافل فروش» پس از سال‌ها همچنان به عنوان کتاب پرفروش این انتشارات عرضه می‌شود.
  • به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدرضا غفاری» یکی از دست‌اندرکاران غرفه انتشارات شهید ابراهیم هادی در گفت‎وگویی اظهار داشت: امسال در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب ما هم در بخش مجازی و هم در بخش حضوری فعال هستیم و در هر ۲ بخش تمامی کتاب‌های انتشارات موجود است.

وی با بیان اینکه برای بخش حضوری نمایشگاه ما به طور اختصاصی یک کتاب را رونمایی کردیم، افزود: کتاب «منتظر»، خاطرات شهید محمود رفیعی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و جانباز ۹۰ درصد است که در نمایشگاه امسال رونمایی و با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

غفاری با اشاره به اینکه انتشارات شهید ابراهیم هادی در اواخر سال ۱۴۰۰ کتاب یاران ابراهیم را رونمایی کرد، ادامه داد: این اثر درباره چهل شهیدی است که پیرامون شهید ابراهیم هادی بودند و سبک زندگی و روش آن‌ها کاملاً مدل شهید هادی بود که در این دوره از نمایشگاه هم این کتاب مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی به استقبال از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال پس از ۲ سال تعطیلی استره کرد و افزود: با توجه به همزمانی نمایشگاه حضوری با بخش مجازی، از نمایشگاه و انتشارات ابراهیم هادی استقبال خوبی شده است. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بخش مجازی خرید کنند، اما برای انتشارات ما شرایط فروش حضوری در غرفه خیلی بهتر و بیشتر بوده است.

مدیر روابط عمومی انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به پرفروش‌های این انتشارت در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، خاطرنشان کرد: فروش کتاب‌های مربوط به شهید ابراهیم هادی و کتاب «پسرک فلافل فروش» شهید ذوالفقاری بیش‌ترین استقبال را داشته است. همچنین کتاب «منتظرم» که تنها چند روز از رونمایی آن می‌گذرد، بدون اینکه تبلیغ خاصی شده باشد، به عنوان کتاب پرفروش ما به شمار می‌رود.

غفاری با بیان اینکه امسال انتشارات شهید ابراهیم هادی مجموعه کتاب‌های تجربه‌های نزدیک به مرگ را که پنج جلد است به خاطر موضوع خاص با تخفیف ویژه عرضه کرده است، گفت: این کتاب‌ها با تخفیف ۲۵ درصدی عرضه می‌شود. همچنین آخرین کتاب در زمینه تجربه‌های نزدیک به مرگ با عنوان «تقاص» در ۲۴ جلد به ارائه داستان تجربه نزدیک به مرگ و حق الناس می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه سی و سوم حدود ۹۰ عنوان کتاب آورده‌ایم، گفت: به خاطر شرایط کاغذ، حدود ۱۵ تا ۲۰ عنوان کتاب هنوز چاپ نشده است و گرانی کاغذ مشکلاتی را به همراه آورده است. همچنین در انتشارات شهید ابراهیم هادی به خاطر اینکه شهید هادی گمنام بودن را برگزیده بود، در کتاب‌های انتشارات نیز اسم نویسنده نوشته نمی‌شود و در جلد کتا‌ب‌ها عنوان گروه نویسندگان را می‌نویسیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد