آمادگی معاونت امور هنری برای اجرای طرح هر دانش آموز یک هنر

آمادگی معاونت امور هنری برای اجرای طرح هر دانش آموز یک هنر

محمود سالاری معاون امور هنری در نشست مشترک نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمادگی برای اجرای طرح هر دانش آموز یک هنر خبر داد.
 
نشست مشترک نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش با حضور محمود سالاری معاون امور هنری و محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در دفتر معاونت آموزش متوسطه  وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
در این جلسه، همکاری‌های مشترک دو وزارتخانه، تقویت روابط همکاری در توسعه هنرستان‌های هنرهای زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش ظرفیت رشته‌های هنری و توسعه آموزش‌های مهارتی و  نیز بروز رسانی تفاهم نامه‌های جدید همکاری بین دو وزارتخانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست محمود سالاری معاون امور هنری با اشاره به اولویت مهم آموزش هنر در برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمرکز بر توسعه هنرستان های هنرهای زیبا و تربیت هنرمندان متعهد، طرح هر دانش آموز یک هنر را پیشنهاد و برای اجرای آن با همکاری وزارت آموزش و پرورش اعلام آمادگی نمود.
همچنین محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت همکاری ها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکاری های دو وزارتخانه در حد بسیار مطلوبی است که نمود آن در توسعه هنرستان های هنرهای زیبا، مهارت آموزی حوزه فرهنگ و هنر و طرح ایران مهارت می باشد.
دراین دیدار سید مصطفی آذرکیش مدیرکل دفتر فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش وپرورش و علی اکبر صفی پور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد