مجمع عمومی انجمن صنفی داستان‌نویسان لغو شد

مجمع عمومی انجمن صنفی داستان‌نویسان لغو شد

انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران در اطلاعیه‌ای از لغو برگزاری مجمع عمومی این انجمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی انجمن صنفی داستان‌نویسان که پیش‌تر قرار بود در روز چهارشنبه، ۱۵ دی برگزار شود به گفته  ضحی کاظمی، دبیر انجمن با  توجه به نرسیدن به حدنصاب ۵۰ درصدی تشکیل نشد. او گفت نوبت دوم مجمع می‌تواند ۲۰ روز کاری از ۱۵ دی‌ماه برگزار شود و در نوبت دوم با یک‌سوم اعضا به حد نصاب می‌رسد و  می‌توانند کشوری شوند و انتخابات را برگزار کنند.

انجمن صنفی داستان‌نویسان استان تهران ۲۴ دی‌ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نوبت دوم این مجمع روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰  از  ساعت ۹ صبح در باغ کتاب واقع در میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از مدرس، خروجی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد و از اعضای خود دعوت کرد در تاریخ یادشده حضور داشته باشند.

 حالا این انجمن در اطلاعیه‌ای نوشته است: «به اطلاع می‌رساند به دلایلی کاملا خارج از اراده انجمن، مجمع عمومی در تاریخ چهارشنبه مورخ سیزدهم بهمن‌ماه سال هزار و چهارصد در باغ کتاب تهران برگزار نمی‌شود.
بدیهی است هیات مدیره انجمن بنا به وظیفه قانونی خود و ضمن مشورت با هیات موسس برای حل مشکل و برگزاری مجمع عمومی در اولین فرصت نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
مشروح مشکلات و موانع پیش‌آمده پس از روشن شدن دقیق آن‌ها به اطلاع اعضای گرامی خواهد رسید.»

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد