بسته‌های نمایشگاه مجازی کتاب در اولویت ارسال پست

بسته‌های نمایشگاه مجازی کتاب در اولویت ارسال پست

معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: اولویت شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در ایام برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رساندن هرچه سریع‌تر بسته‌های نمایشگاه است و برای این منظور نشان نمایشگاه مجازی کتاب تهران روی این بسته‌ها درج شده است

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، حسین صفری با قدردانی از ناشران برای لفاف‌بندی و بسته‌بندی مناسب‌ کتاب‌ها در این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: در مقایسه با دوره گذشته بسته‌بندی و لفاف‌بندی ناشران بسیار بهتر شده است و بر اساس گزارش‌های دریافتی، دو استان اصفهان و آذربایجان غربی تا به امروز در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

 او با اشاره به این‌که کتاب‌ها باید با بسته‌بندی مناسب از سوی ناشران آماده و ارسال شوند، بیان کرد: مرسولاتی که استانداردهای بسته‌بندی در آن‌ها رعایت نشده باشد و ناشران از پاکت کاهی برای دسته‌بندی استفاده کنند، به ناشران عودت داده خواهد شد. در واقع همکاران ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و پست در مرکز مبادلات و مراکز تفکیک و تجزیه حضور داشته و بسته‌ها را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده بسته‌هایی با بسته‌بندی نامناسب، آن‌ها را به ناشران عودت خواهند داد. این امر موجب می‌شود که مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تاخیر به دست مردم برسد؛ به نظر بهتر است ناشران در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به تلاش شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای ارسال سریع بسته‌های دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و تمهیدات صورت‌گرفته در این حوزه، بیان کرد: برای این منظور تجزیه و تفکیک بسته‌های پستی از مبدا انجام می‌شود. برای تسریع در این کار در مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور نیز کار تجزیه و تفکیک بسته‌های پستی در جریان است. همچنین روز جمعه (هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۰) نیز مراکز پست باز بوده و به خدمات‌رسانی می‌پردازند. از این رو ضروری است ناشران هم همکاری لازم را انجام دهند تا بسته‌های کتاب هر چه سریع‌تر به خریداران برسد.

حسین صفری در پایان گفت: اولویت شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در ایام برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران رساندن هر چه سریع‌تر بسته‌های نمایشگاه است و برای این منظور نشان نمایشگاه مجازی کتاب تهران روی این بسته‌ها درج شده است. این موضوع طی نامه‌ای به تمام مراکز پستی در استان‌ها اطلاع داده شده است تا از این طریق خریدهای انجام‌شده با سرعت بیشتر به خریداران تحویل داده شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به Ketab.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد